2 Mart 2014 Pazar

KASNAK İLE YAPTIĞIM ŞALIM

Merhabalar...
Blogumun adını hobili gunlerim yerine hobili gecelerim koysaymışım daha isabetli bir karar vermiş olacakatım sanırım.Saat 01.28 ve ben bloguma yazı eklemek için uğraşıyor da uğraşıyorum;) Şikayetçi misin diye soracak olursanız kesinlikle hayır!Hobilerimle vakt geçirmeye bayılıyorum.Onlarla ilgilenmekten insanın stres yapmaya,canını sıkmaya fırsatı kalmıyor.Kesinlikle (naçizane ben) tavsiye ederim.Hele de benim gibi ufacık bir problemi düşüne düşüne dev gibi yapanlara bu hobi işleri brebir geliyor;)))))

Lafı çok uzattım.Şimdi gelelim şalıma.Daha önceden yaptığım ama kullanmaya kıyamadığım şalımı paylaşıyorum.Gerçekten çok uğraştım.Yanlış hatırlamıyoram 5 yumak ip kullanmıştım.Ebruli iplerden...







Aslında şalın ilk modeli üçgendi ama ben bu şekilde daha kullanşlı olcağını düşündüğüm için dikdörtgene çevirdim.Bu tabi bana hem maddi hem manevi biraz pahalıya sebep oldu.Üçgen şala göre 2-3 kat fazla ip gitti.En önemlisi de emeği.Bayağı bi oyaladı beni.Ama değdiğini düşünüyorum.Sizce nasıl olmuş?????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder