19 Mart 2014 Çarşamba

DANTEL SÜSLEMELİ TAYTÜYÜ KLOZET TAKIMI

Merhabalar...

          Ev işi,el işi,çocuk,kurs telaşı derken uzun bir aradan sonra bilgisayarın başına bir şeyler paylaşabilmek için oturabildim şükürler olsun.Küçük çocuğu olanlar bilir.O uyumadan ne iş ne aş yapılabiliyor.Hele de benim kuzum gibi uyku problemi olan bir bebişiniz varsa uyusunda iş yapayım diye gözünün içine bakarsınız;) Ama o uyumamak için direnir de direnir.....

           Yeter ki sağlıklı olsunlar da...

            Geçeyim klozet takımıma.Kursta yaptığım en son işim,Taytüyü kumaştan arasına elyaf yerleştirerek diktim.Altına akfil astar yerleşitrdim.Bakın bakalım nasıl olmuş...





Güle güle kullanayım;)

2 yorum:

  1. Bence de güle güle güzel günlerde kullan ama kullanmaya kıyamazki insan çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim zeynep hanım.hoşgeldniz.Bazen sizin gibi düşünmüyo değilim;)sergiden sonra kesin düşüncem ortaya çıkacak bakalım kullanabilecek miyim???Bu arada blogunuz da bi gezintiye çıktım bile;))))))

    YanıtlaSil