2 Ocak 2014 Perşembe

DEKUPAJ İLE SAAT YENİLEME


MERHABALAR!!!!!

  Bu sefer dekupaj tekniğ ile saat yeniledim. Bakın bakalım nasıl olmuş????

İlk başta blog açma gibi bi niyetim olmadığı için yapım  aşamalarını gösteren resimlerim yok:( Ama en kısa zamanda öyle yayınlar da ekleyeceğim inşaallah...





Üzerinde işyeri reklamı olan bi saatti.O yüzden kullanmıyordum.Dekupajla tanışınca saatimi hemen yeniledim.

       Siyah cam bir saatti.O yüzden kapatmak biraz zor oldu.Bir kaç kat beyaz akrilik boya ile boyadım.Katların arasının kurumasını bekledim.Daha sonra dekupaj kağıdını Dekupaj tutkalı ile   yapıştırdım.Resmin içindeki renkten  fırça darbeleri ile beyaz kısım ile resim arasında geçiş oluşturmaya çalıştım.Kuruduktan sonra 3 kat su bazlı vernik ile vernikledim.

     Rakamlara gelince çok önce eminönünden çerçeve süslemek için aldığım çakma taşlarla:) rakamlar yapıp silikon ile yapştırdım.En sonda kenarına dantel yapıştırdım.

NASIL OLMUŞ?????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder