16 Ocak 2014 Perşembe

CAM KASEYE PEÇETE DEKUPAJ


Merhabalar;)

Ev hediyesi olarak gelen kaseleri bir türlü beğenip kullanamamıştım.Hediye götürmek de içime sinmedi.En sonunda dekupajla değiştirdim:D
    NASIL OLMUŞ?
Güzel olan şeyler kendi kendini hediye ettiriyor.Dekupajlayınca hemen kardeşim tarafından hediye olarak alındı;))))))))
   Güle güle kullansın.......




Yapılışına gelince; Düz kaselere peçete dekupaj uyguladım.İLk önce uygulayacağım kısımları kestim ve tek katını ayırdım.Daha sonra kasenin arka kısmından içten düz görünecek şekilde yapıştırdım.Kuruduktan sonra beyaz boyayla 3 kat boyadım.Boya kuruduktan sonra pamuklu çubukla puantiyeleri yaptım.Onlarda kruduktan sonra 3 kat vernikledim.
   Şuanda da çerezlik olarak kullanılmaktalar....

Yapacak arkadaşlara şimdiden kolay gelsin!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder