8 Şubat 2014 Cumartesi

KURDELELİ MUTFAK ÖNLÜĞÜ

    Uzuuuuuuuuuuun bir aradan sonra(bana göre uzun;) yazamayalı 1 hafta oldu ) merhabalar...

Elimdeki işler uzadıda uzadı.bi.türlü bitirip yayınlayamadım.Ama şükür bitti.Bakalım beğenecek misiniz?

     Bu arada anlatmadan geçemeyeceğim.Yazılarımı http://10marifet.org/ sitesine gönderiyorum.Gönderdiğim

 kurdele süslemeli kumaş sepetim çok beğenilmiş.Ve site tarafından videolara katılıp sepetimin yapımını

anlatmamı istediler.Benim gibi yeni ve acemi birini çoook mutlu etti bu mail.

   cevabımı merak edenler varsa söyleyeyim olumlu değil:( benim gibi acemi birinin ne haddine:((((((((

     neyse daha fazla uzatmadan kurdele süslemeli mutfak önlüğüme geçeyim.Bi arkadaşımın siparişi üzerine diktim.Modeli farklıydı ben biraz 'benden bir şeyler' kattım.Yine kurdele ama ben çok seviyorum kurdeleleri.Yapılan işlere bi incelik,şirinlik katıyor.
Sizce de öyle değil mi???????



  güle güle kullansın!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder